torsdag 25 augusti 2016

Har varit på Boda Borg!

Hej allesammans & välkomna till ännu en video! Idag har jag varit i skolan! Det var väldigt roligt och så. Jag ska berätta om hur det var på Boda Borg. Jo, vi började med att köra en enkel bana vid namn farmen. Man började med att gå in i ett rum där man skulle sätta sig på trä. Sedan så skulle man ner i en "toalett". Det var en låtsas toalett där de hade papper där de hade typ målat så det skulle se ut som ja... Sedan körde vi en läskig bana vid namn biografen. Den ska jag aldrig köra mer! Sedan köra vi en annan bana som hette flykten. Den körde vi ungefär 10 gånger! Den var superrolig! Vi åt efter ungefär 2 timmar & sedan körde vi ungefär 4 timmar till. När vi skulle åka hem blev jag lite ledsen. Det var så roligt att vara där. Jag ska kanske åka dit med mina kompisar igen om min andra kompis också väljer Boda Borg på sitt kalas! Jag hoppas ni tyckte om detta inlägg så ses vi i nästa!
Förslag: Åk till Boda Borg i Karlskoga!
Ha det bra!
                                           Här är ett litet klipp då ni får veta vad Boda Borg är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar