tisdag 16 augusti 2016

Skola snart!

Hej allesammans & välkomna till ännu ett inlägg! Idag tänkte jag prata om skolan. Ja skolan, ni hörde rätt! Jag börjar skolan om hela 2 dagar! Fast det är ju klart, jag går från kl 08:00 till 11:00. Men sedan på Fredagen börjar skolan på allvar & då kommer jag tyvär inte kunna blogga lika mycket, vi får se hur ofta jag kommer kunna blogga! Jag kommer ha ca 7/8 läxor eftersom jag har piano också så det kommer vara rätt mycket jobb så jag antar att jag bloggar 1 gång i veckan eller så, vi får se. Jag har saknat alla kompisar i skolan, det ska bli så kul att få träffa min klass igen! Jag älskar skolan! Jag hoppas att ni kan stå ut med att jag inte alltid bloggar så ofta. Ha det så bra så ses vi när sommarlovet är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar