söndag 14 augusti 2016

Tråkig dag idag..

Hej och välkomna till ännu ett nytt inlägg, jag har vart sjuk i ungefär 2 dagar men idag är jag frisk och såklart så får man inte göra någonting.. Därför bloggar jag idag, förlåt för att jag kanske inte bloggat på hela veckan utom idag men jag har gjort lite annat och som sagt jag har vart väldigt sjuk. Om ungefär en vecka börjar jag skolan! Jag längtar jättemycket, det ska bli så kul! Just nu är jag hemma själv med min mamma, min lillebror & pappa är på bio, ville också med, haha. Men har ni hört Marcus & Martinus senaste låt Light It Up? Den är jättebra så lyssna på den direkt! Taggar skola om 1 vecka, men tråkigt nog så blir det mindre inlägg då eftersom jag går lite längre tider i klassen jag börjar i, vi ses i nästa inlägg, ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar