torsdag 15 september 2016

Lite punkter!

Hejsan! Jag är fortfarande sjuk, men om jag blir frisk på Lördag så ska jag sova över hos min mormor & morfar från Lördag till Måndag eftersom jag har studiedag på Måndag.
Nu ska jag bara skriva om lite saker:
1. Det är just nu väldigt känt på YouTube att göra videos med 100 lager av något. Kändast är typ:
100 lager plagg, 100 lager nagellack & 100 lager hårsnoddar.
2. Jag vill veta vad ni vill att jag lägger upp för inlägg! Ni kanske vill att jag pratar om bloggen, intressen & så vidare!
3. Jag ska på Marcus & Martinus konsert 11 Februari i globen! Hur coolt som helst! Tycker inte ni? Jag ska se dom live!
4. Nu har det kommit en uppdatering på Pokemon GO där man kan ha med sig en Pokemon då man går! Är inte det coolt?!
5. Lisa And Lena har blivit väldigt kända genom Musical.ly! Jag har inte appen men det finns många kanaler där dom är med!
Det var dem punkter jag tänkte gå igenom! Ha det så bra så ses vi snart igen!

Här har ni min ena kompis blogg! Klicka här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar