fredag 2 september 2016

Ny Månad! September!

Hejsan & välkomna till ett nytt inlägg! Det är en ny månad! Jag har gått i skolan i 2 veckor & trivs superbra! Jag känner ju redan de flesta men i början var det lite jobbigt då 5:orna nästan aldrig mer pratade med varandra men vi pratar lite mer nu & allt känns bra! Jag rider på Tisdag som vanligt, jag ska äta kräftor med 2 kompisar & deras lillasyster & föräldrar, jag ska få godis imorgon, hehe. Jag ska på konsert i Februari, jag ska till England i November, min lillebror ska ha kalas om 1 vecka & jag fyller år om 1 månad! 18 Oktober fyller jag år! Jag funderar på att ha en dag med mina 2 kompisar som inte går i min skola då. Men jag funderar på Boda Borg eller Sundstabadet! Skit samma det vet jag snart! Ha det superbra! Vi ses!









                                                 Här är en Musical.ly video med dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar