måndag 17 oktober 2016

1 dag kvar!

Hejsan! Jag fyller år om 1 dag! 18/10-2016 så fyller jag 11 år! Jag har svårt att tänka mig att jag har levt i 11 år! Alltså, enligt mig är det helt sjukt!
Tråkigt nog fyller jag år på hösten då det inte direkt är världens bästa vänner... Önskar jag kunde fylla år på Sommaren eller våren. Aja. När fyller du år? Skriv gärna det!

Jag kommer inte skriva något blogginlägg imorgon för jag har inte tid. Jag har läxor, skola & så ska jag rida.

Jag längtar jättemycket till imorgon! Det är liksom den dagen jag har längtat till jättelänge!

Jag kommer ihåg då jag sa:

- BWHÄHÄ, det är 5 månader kvar till min födelsedag!

Nu är det liksom bara 1 dag kvar! Sedan så är det bara att vänta i 1 år till.

Aja, ha det så bra! Vi ses <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar