fredag 7 oktober 2016

11 dagar kvar!

Hejsan. Jag fyller år om 11 dagar! Det är helt sjukt! Jag kan ju skriva min önskelista här för den är ju inte så lång:

1. Marcus & Martinus saker
2. Airboard

Jag vet, jag har inte så mycket att önska mig då jag redan har det mesta jag vill ha... Jag önskar mig ju saker som är omöjliga att få. Jag vet Airboard är också typ en omöjlig sak att få men en segway är typ mer omöjligare, en kattunge, kanin osv osv..
Jag önskar mig även en Iphone 6 men mina föräldrar säger bara att det kostar för mycket så jag får nöja mig med min Sony...

Aja, detta var väl det inlägget. Jag ska försöka bli mer aktiv på bloggen men sedan jag började skriva noveller på momio & Wattpad så har jag inte haft så mycket tid att skriva här på bloggen. Ni får ha det så bra så ses vi! Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar