lördag 19 november 2016

Fiskar, Snö,Sliten

Hejsan! Nu är det så att jag faktiskt har köpt fiskar! Det är 4 stycken. Dom heter Marcus, Martinus, Nemo & Zelda. Dom är jättesöta & dom är väldigt roliga då dom simmar som galningar.

Sedan är det så att det har snöat rätt så mycket i November. Ett tag så var det snö i en vecka där jag bor. Sedan snöade det igår men den snön har redan smält. Jag gillar snön men när den kommer i November känns det liksom som att det är för tidigt.

Jag har också varit sliten ett långt tag. I ungefär 1 månad så har jag inte orkat skriva noveller på momio, jag har alltid haft svårt att sova, jag har inte orkat skypa med någon på en månad, i skolan så har jag knappt kunnat jobba för jag kommer inte ihåg något. Men jag tror det kommer bli bättre. Jag hoppas det iallafall. Det är också orsaken till att jag inte bloggar så jätteofta.

Men iallafall. Ha det jättebra! Jag kommer inte sluta blogga men jag vet inte hur ofta det kommer komma ut inlägg.

Vi ses💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar