torsdag 16 februari 2017

Konserten

Hejsan! Imorgon var det en vecka sedan jag var på den underbaraste konserten ever! Marcus & Martinus konserten. Den var helt fantastisk! Dom drog dock över tiden, den började 14:11 istället för 14:00, men vad gör det? Det var så att man knappt förstod att det verkligen hände! Jag kommer ihåg varenda liten detalj! När dom kom upp på scenen & började sjunga "One More Second", hur dom dabade & när dom pratade med oss i publiken. Att få höra & se dom live var det bästa jag varit med om & det kommer vara en dag jag aldrig glömmer! Jag hoppas på att få gå på fler konserter då Marcus & Martinus uppträder! Såg ni konserten i Globen? Vilken tid? Vilken låt tyckte ni var bäst? Själv älskade jag alla låtar, men jag älskade när dom sjöng hei då Marcus skulle göra den här rappen & sjöng "Hehe". Var det bara jag som tyckte det var gulligt? Haha! Ha en fortsatt bra dag nu! Själv är jag sjuk & har varit det i 3 dagar, men hoppas dock på att få bli frisk igen snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar